Uutisarkisto

Koneen Säätiöltä aaltolaisille lähes miljoona euroa

09.12.2014 Elokuvaohjaaja, professori Susanna Helken johtama kolmivuotinen projekti "Sovun ja repeämän kuvat" sai 280 630 euron rahoituksen.

Kaupunki palveluna -seminaari haki uusia kestävän kehityksen malleja

04.12.2014 Marraskuun lopussa uudessa Tongji Loungessa järjestetty Radical Design Week - Kaupunki palveluna -seminaari keskittyi palvelukeskeisen logiikan avaamiin mahdollisuuksiin kaupunkisuunnittelussa, arkkitehtuurissa ja muotoilussa.

Aallon huippuosaamista Haitin jälleenrakentamiseen

21.11.2014 Maailman kulttuurineuvosto myönsi Aalto-yliopiston tutkimuspäällikkö Matti Kuittiselle tunnustuspalkinnon hänen uraauurtavasta työstään rakentamisen hiilijalanjäljen pienentämisessä ja humanitäärisessä projektijohtamisessa.

Tongji Lounge avautui Otaniemen kampuksella

21.11.2014 Kiinalaisen Tongji-yliopiston yhteyspiste Aalto-yliopistossa on avaus uudenlaiselle yhteistyölle.

Siemens Osakeyhtiölle juhlavuoden logo Aalto-yliopiston suunnittelukilpailulla

21.11.2014 Siemens Osakeyhtiön 160-vuotisjuhlavuoden logo on valittu Aalto-yliopiston graafisen suunnittelun opiskelijoiden kilpailussa.

Albert Einstein -tiedepalkinto solujen viestinnän tutkijalle

18.11.2014 Palkintojenjako käynnisti Aalto-yliopiston kansainvälisen Academic Summit -tiedetapahtuman.

Hesarin kirjallisuuspalkinto Pajtim Statovcille

14.11.2014 Helsingin Sanomien kirjallisuuspalkinnon on voittanut esikoiskirjailija Pajtim Statovci romaanillaan Kissani Jugoslavia.

Älytekstiilejä europarlamentaarikoille

10.11.2014 Puettavaa elektroniikkaa ja e-tekstiilejä hyödyntävät Aalto-yliopiston opiskelijatyöt esittäytyvät Euroopan parlamentissa.

RSS 2.0 -syöte